Dagen!<3
Publicerat den

Som ni kankske har mårkt nhar jag inte bloggat under skoldan. För att vi har haft så sjukt kul, och har inte hunnit helt enkelt. men dagen har då varit gym, serri. Bästa måndagen ever. ;)
 
Vi började med svenska, och rättade berättelser vi har skrivit. Min är 10 sidor lång, gött.-Hahah. så ska snart sätta mig med den och rätta färdigt. + att jag har spanska glosor, och på onsdag ett biologi prov. Så måste läxa lite tid nu. -Haha.
 
Sen hade vi matte. Var väll sådär idag. Hade inte riktigt humöret för det. Men, men. Man kan ju inte altid älska matte, lixooom ;) 
 
Och så hade vi historia. Guuuuuud vad kul det är. Älskar verkligen historia, LÄTT. Haha min historia lärare, så jag och min familj på Ikea i lördags. Så det var lite pinsamt-haha. 
 
Ja, och sen åt vi Luch snitzel och potatis. SÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄR GOOOOOTT.  Satt och prata lite vid bordet. Och vi satt där länge kan jag säga. Nästan en timme. Så vi fick jättebrottom, och fick springa tillbaka till lektionen.
 
Ja, och så hade vi Engelska. Mitt favvo ämne. Men synd är det. För när jag började här så fick vi en minde bra lärare. Och hen är väll kanske inte den bästa på eneglska heller. Men, men i´m not gonna blame him. För jag är ju inte super själv-haha. 
 
Sist men inte minst hade vi Musik och det var sådär. Vi fick spela trummor, och gitarr. Gitarr kan jag ju, men trummor är lite orsäkert. 
 
Me ja, dagen har helt enkelt vatt perfa. Och nus ka jag bara slänga mig i min säng, och pussa ett kort jag har på morfar. Sen blire väll läxor antar jag. Ni får ha det så bra, så hörs vi. Och ett STORT TACK TILL ER SOM LÄSER MIN BLOO. LOVE U<3
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?