Godmorgon
Publicerat den

Hej, bloggade ju inte igår pga det hade hänt en sak i skolan. Och att jag var svintrött efter en hel dag med orientering + ett prov i biologi. 

Nu iallafall så ska hela familjen folkesson städa trädgården och pynta och dona här hemma. För i helgen är det ju skördefesten. Imon kommer min efterlängtade kompis. Och vi ska på nån spökrunda i Arontorp. Längtar. Måste städa mitt rum också. 

Vet inte om vi åker till Kalmar i helgen. Hade velat det. Men vet som sagt inte. Så skönt med lov nu tycker jag. Hehe. Jag hoppas jag och Alma går ut och tar lite bilder. För det har jag ju lovat er. ☺ 

Men nu måste jag kila. Mer uppdatering kommer senare. Bjuder på en bild så länge. Gjorde den igår. Tycker faktiskt om den riktigt mycket.  

Pusshej☺






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?