Dagen!👉👉💋
Publicerat den

Hej allihopa. Idag har jag vart i skolan. Som typ alla andra dagar. Puh skönt med lov torsdag och fredag. Precis skrivit ett dagen inlägg, men la upp den på fel blogg. Haha, så typiskt mig. Men aja, får skriva om allt. 

Dagen började med matte. Perfekt efter en dålig natt👌. Haha mää. Men asså det var väll sådär. Alla hade slagit in våra böcker, så nu ska våra mentorer ge oss fika.

Sen hade vi svenska. Och vi såg på the Hobbit. Har redan sett den en gång, men den är bra. Men man blir ju lite trött efter att sitta på en stol i 2 timmar.

Lunch. Fy vad skönt. Har aldrig längtat så mycket tull att fä äta. Men det berodde nog på att jag inte åt frukost. Jag åt sniltzel och potatis. Men det fanns fiskgratäng också. Men det är inte gott.

Efter det hade vi slöjd. Jag har träslöjd. Och det går skit. Vi gör nyckelskåp. Och mitt ser ut som jdkdcldjlsnd. 👌😒🔫

Sen hade vi rörelse. Volleyboll stod på schemat. Bajs💩 Hatar det 👈 

Sen hade vi fysik. Lätt det bästa idag. Älskar att prata om universum. 🌏🌌

Och sist hade vi mentorstid. Tog upp lite saker som jag och en annan ska ta med oss till elevrådet. För jag är med där👍

Japp, det här var det. Har inte gjort så jätte mycket kul idag. Nu ska jag och mamma åka på utvecklingsamtal. Kul👎 Imon ska vi f reda på våra matteprov. LÄNGTAR. Seriöst, hoppas det har fött jätte bra för mig. 

Ni får ha det sålänge, så hörs vi sen i kväll. Bjuder på denna bilden👇 


Pusshej






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?