Förklaringen till varför jag inte har bloggat!!
Publicerat den

Hejsan. Jag har ju inte bloggat på länge, som ni nog vet. Och det beror på jag har inte orkat, och haft lite problem i familjen. Min morfar har gått bort. Men nu tänkte jag att jag skulle börja igen då. Men förvänta er inte kanske 6-7 inlägg om dagen, för asså, det kommer typ aldrig hända. Haha. Jag har ju skolan, som tar så sjukt mycket tid. Mer prov och läxor när jag började. Har inte riktigt kommit in i det. Men snart är jag nog på banan igen. Efter allt. 
 
Tänkte berätta lite om vad som hände under skoldagen i fredags. Speciellt kvällen, en av dem bästa kvällarna i mitt liv. Serri. Men ialla fall. Vi börjad en vanlig fredag, med Läxförhör i Geografi. Och sen fortsatte vi med det tråkiga man gör i en skola- ;) Jag åkte bussen hem, och så hoppade jag in i duschen. Gjorde mig iordning, och åkte tillbaka till skolan. Där så såg vi på skräckfilm. Och det va "Mama" vi såg. Asså trodde den skulle va mycket läskigare, men nej. Det var ju lite creepy men det är absolut inte den läskigaste jag har sett. Sen så gick vi en spökrunda. Assåååå shieet vad jag skrek. man så serriöst ingenting. För vi gick i grupper, vi gick fem stycken. Ochså gick vi i en stadsskog- så jävla läskigt. Och ut ur buskarna kunde det hoppa fram nån/nåt. När spökrundan var slut så gick vi till lägerelden, ch grillade banan med choklad i. Det var riktigt mysigt. Sen gick vi in och så på Idol. Mysigaste/Läskigaste kvällen ever. 
 
Igår var jag och handlade med mamma, pappa, Axel, och Ville. Jag fick ett par jenas, en stickat kofta- velat ha sååååååå sjuuuuukt lääääänge. Och lite strumpor, och världens finaste jacka. Love it. KOmmer lägga upp bilder på den, och allat annat jag fick. Men asså gud, köpte världens fulaste väska. En tygpåse, trycket hette "Fula gubben". Men allt det kommer upp senare idag tror jag,
 
Idag, nu vid 12 ska vi på Gudstjänst. För morfar. Och sen ska mormor, och morbror äta hos oss. Mysigt. Har inte större planer idag. Har gjort en ritning på hur min garderob ska se ut. Pappa och jag ska bygga. Haha. Seen ska jag väll städa lite på mitt rum. Gjorde iordning, mitt gamla rum, där jag har mina kläder, till en walk in  closset. Coooooolt. Har alltid velat han en sån. Men längtar efetr en garderob nu. 
 
Statistiken på bloggen är väll kanske inte den bästa, men ni som läser, ni är fan bäst. Så fortsätt. Gör det bara för er. Så, ja. Hoppas ni tycker att det blir roligt att läsa min blogg igen. Och jag ser fram emot en höst/vinter med er. Men nu måste jag göra mig i ordning. 
 
Lite sommarbilder, bjussar jag på. Snart kommer det fotgraferas i höst. :*
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?