Kass Morgon! ;(
Publicerat den

Hejsan, har haft en kass morgon, vaknade kl fem av ett jävla fluga höll på i rummet, (Är så himla trött på fugor nu) . Så kanske vi åtta somnade jag om efter att ha legat på telefonen tre timmar! SKIT!! Idag ska jag försöka se om det är nått jobb som behöver fixas, har ju lite jobb här hemma och uppe på gården! Ska också fortsätta städa mitt blivande rum. Jag kanske ska cykla till sjön om det är lite varmare på dan, eller så cyklar jag till mormor! Men vet inte om det kommer bli så mycket inlägg idag, eftersom jag kommer inte vara hemma så mycket. Jag hade kunnat blogga genom min mobil om inte detta tre hade krånglat, så jag har bara täckning hemma, det går inte alltid ens och ringa om man går själv eller sådär.....;( Men det blev ett lite morgon inlägg i alla fall! Har inte så mycket mer att skriva, så ja ni får ha det bra så länge, och så får vi se när jag uppdaterar nästa gång! :)<3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?