Igen! :)
Publicerat den

Snart ska vi ha besök igen! Igår kalas, och nu ska min bästa kompis komma hit och hälsa på! :) Dem har bott i typ Västervik förut, så nu har dem flyttat till kalmar, och vi bor ju på öland! ;) Åhh jag längtar, för jag har saknat henne sjukt mycket! Och sen ska jag och Elise packa till Stockholm! :) Vi ska ju bara stanna där två nätter, eller tre, asså jag kommer inte ihåg! :) Men aja, har inte mer paner idag, jag har precis städat ut Felix bur han ska ha i bilen hos mormor! Och så ska jag packa ner hans säng, men hundmat hade mormor där! =) Ja, har inte så mycket! Hade tänkt att visa min dushrutin snart, men är inte riktigt klar med det än, men det kommer! Kommentera om ni har nått spec ni vill att jag ska göra, för att det ska bli roligare att läsa..! :) Vi hörs hörni! ;) 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?