Graaaaatiiis + allmänt prat! :)<3
Publicerat den

Grattis världens bästa storasyster, älskar dej! :) Ja, idag firar vi Elise- elisesliv.blogg.se dom fyller 14 år..! :) Vi bakade klart tårtan igår, och ni ska få en bild på den ikväll typ.! Vid 3 kommer släkten, och firar! :) På måndag åker vi till Stockholm, lääääääängtar så sjukt mycket asså! Igår var vi med det sista på kalleguta, och nu ska vi måla och tapesera lite där inne! Men det blir efter Stockholm! Såg även klart på Säsong 1 på " The big C" tycker det är rätt bra! Jag skrev ju igår om hjälp med en ny serie, som kommentera om ni vet någon bra! :) Och om ni har några frågor om tipsen jag lägger ut varje dag, är det bara att kommentera en sån bild, så ska jag svara så fort jag kan...!Kommer nog inte bli hur mycket inlägg som helst idag, eftersom Elise! Men, ja har jag mer och säga? Vet inte! :)<3
 



Elise

Aww tack världens bästa syster (i efterskott) <3



URL: http://elisesliv.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?