Hemma! :)
Publicerat den

Är nu äntligen hemma efetr att ha vart hos mormor, och morfar! :) Jag och Elise åkte med mormor på loppis och tittade lite, sen åkte vi och köte glass vid sjöstugan! Sen åkte vi hem och då kom mamma, pappa, Axel, och Ville, och då fikade vi lite! :) Innan det tog jag och Elise med oss kameran till hästhagen, för vi tittade till hästarna lite! :) Ja, la ju upp ett foundation tips idag så hoppas vissa fick hjälp med det, och kommenter om ni vill ha ett speciellt tips...<3 Jo, jag skulle måla naglarna idag, men det kommer nog inte bli av, efetrsom har inte tid..;) Men imorgon ska jag försöka, ska kanske jobba imon också! :) Vet inte om det kommer fler inlägg idag, kanske, det beror på om jag har tid..:) Glöm inte att titta in Elise Blogg elisesliv.blogg.se ! Ni får ha la gutt sålänge! :*<3
elisesliv.blogg.se
 



Axel

Vad skönt att sitta i solen och sola. :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?