Gårdagens köp! :)
Publicerat den

Nu har jag tatt bilder på nästan allt jag köpt, lite hamnar väll åt sidan efetrso vi köpte lite drycker ock så. Men, aja. 
 
Det första jag köpte va på TIGER. Och det är en tyg väska. Haha världens fulaste ever. Men jaja. 
 
"Fula gubben" Kostade 20 kr. :) Skit ful, men ball som satan. 
 
 
Nästa är en hårmunk som också är från TIGER kostade 20 kr där med. Och ville ha en klädd, efetrsom jag är så dålig på att sätta upp hårmunkar, och ja ni vet, täcka. 
 
 Och så sist, och kankse minst ett skärmskydd till mobben kostade 20 kr också, tror jag? --Hahaha Men aa behövde mer än inte. 
 
SEn hoppar vi över till vad jag köpte på H&M ! Hittade först ett par jeans, så jag testade dem, och shieet va dem satt bra. XD Så ett par jeans för 199; Love them!
 
 
 
Sen så har jag ju letat efter en sånhär tröja, sen evigheter tillbaka. Nä, men tycker den är så sjukt snygg, och höstig. Vill ha en i vinröd också, men tog vit.!  Bajs nöjd med den, och verkligen ÄLSKAR DEN! :) 
 
Och det sista på H&M var strumpor. Vem behöver inte lixom. Nah men alla försvinner ju hela tiden. -Haha
Kostade 80 kr. Tror det i allafall! ;)
 
Sen så var vi innne på Bik Bok och då såg ju jag världens finaste jacka. Älskar den av hela mitt hjärta+den är bara sååååå jag-haha. Nej, men asså den var as grym, mamma tyckte också det. Så jag bestämde mig för den jackan. Kostade 600; tror jag! :) 
Serriöst är kär i den! :)
 
Sen så var det 3 för 19; Haha såklart måste man. Men hårspännena köpte jag på Tiger för typ 10-20 kr. Men hårnålarna och tofsarna är från Bik Bok.
 
 
Ja, detta fick jag igår av mamma och pappa. Sjukt glad och nöjd tjej här asså. Gör fina grejer. Och nu väntas bara höstskor. TAAAAAACK MAMMA OCH PAPPA! :*<3 
 
Men nu måste jag gå ner ock äta, du vet. Maten kallar.! Pusshej:*
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?