Tjollahopp! :D
Publicerat den

Hejsan, som ni nog ser så är jag ny i bloggvärlden, kommer skriva lite mer om almänt, men även om mode,skönhet, och smink, efetrsom det är en av mina stora intressen! :)<3 Ska försöka lägga upp så mycket bilder som möjligt också, eftersom jag tycker det blir lite roligare då! :) Ja, jag är 12 år, gillar att umgås med folk och djur, vänner, familj, ja! Älskar musik och Michael Jackson, rider också har 4 hästar! :) Lite om mig även om det står det mesta där uppe, ställ frågor och skriv kommentarer, och läs så ofta ni kan! VA AKTIVA, och då menar jag läs läs, läs! NI kommer även få ar tips på hårvård, sminktips, modetips mm.! :)      Som ni ser är min header inte färdig här en, nån som vet hur man fixar det? Så kommentera gärna! :)<3 Det var nog det jag ville säga, här nedanför ser ni en bild på mig och Lill- Klippen ´´Min´´ häst! :)<3 Ha en forsatt trevlig natt, och sov gott alla! 
                                                                                                                                         / Puss & Kram 
                                                                                                                                           
 
 
Skumbanan






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?