Hur jag sminkar mig på vintern! :)
Publicerat den

Jag tänkte visa min basrutin för vintern, efetersom jag inte använder så mycket smink på somrarna! :) Enjoy! ;)
 
1.Jag börjar med en face primer jag  från elf, en primer gör så att sminket sitter längre!
 
2. Sen tar jag en foundation från maybeline new york fit me! :)
3. Sen tar jag en roll on concealer från Garnier! Och med täcker jag min mörka ringar runt ögonen! 
 
4. Sen tar jag en ögonbrynspenna, och fyller i mina ögonbryn bara lite grann! 
 
5. Sen böjer jag ina ögonfransar, coh tar på en mascara, min är från Isadora och är vattenfast! :)
 
6. Till sist tar jag ett läpp balsam, eller ett läppglans! För att sätta pricken över i! :) 
 
OBS! Har tagit bilderna från google efetrsom, fick inte mina bilder på datorn! Men, jag hoppas ni tyckte detta blev bra! Ha en bra dag! Love u :)<3
 



Elise

Hur mycket kostar eos lipbalm och var kan man köpa det? Hur mycket kostar elf primern? ❤😊



URL: http://Elisesliv.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?