........
Publicerat den

Som ni kanske såg så hade jag ingen rubrik att skriva? Hahah..;D Idag har jag ätit frukost, och nu så ska vi åka ock slänga massa saker på kalleguta, asså grejer från rummet! Och ni kommer få bilder på när rummet är färdigt! ska kanske också jobba idag, eller i eftermiddag! Tvätta fönstren i ladugården hos farbror! ;) Lillebror ska på Diggilo ikväll, så han är ju inte hemma, men annars har jag inte så mycket planer, slått in Elises paket, som hon ska få imon, då hon fyller 14! :) På måndag åker vi till Stockholm, för att bo på ett hotell, och shoppa, och gå på grönan! ;) Ska bli sketa kul! :) Och nu är det bara 24 dagar kvar tills vi börjar skolan, asg har redan ångest, vill verkligen inte!!! Detta sommarlovet har gått så sjukt snabbt, och vill inte att det ska vara över än! Det är inget fel på skolan jag ska börja, men vill inte till skol skolan, om ni fattar! :) Kommer nog mer inlägg senare, men just nu måste jag gå, eftersom vi ska åka! :) Ni får ha det så bra sålänge, ett tips kommer också upp senare, men ni måste komma ihåg att kommenter om det är nått speciellt ni vill att jag ska skriva om...! Här kommer lite bilder jag fotade i  förrgår! :) 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?